اگه هفته آینده کارا درست پیش نره واقعا وجهه ام خراب میشه.واقعا میترسم.کلی کار دارم.معارفه ورودیای جدید هست.کارای این کمیته.درسام.و میترسم که همشو باهم خراب کنم.این فکرا و ترسا باعث شده بازم قدرت تصمیم گیریممو از دست بدم.
امشب دوستم تو دانشگاه بهم میگفت نسبت به پارسال چقدر تغییر کردم.خبری از گستاخیا و شیطنتام نیست.بی انرژِی شدم و هر چی میگه فقط میگم چشم.البته این دوستم تو انجمن مافوق منه.
اتل متل تنهایی...ما را در سایت اتل متل تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111