پایان خوب کتاب ها کفر آدم رو در میاره... پیرمرد عاشقی که همسرش مرده و حالا فقط میخواد بره پیش همسرش ۴۰ سال تموم زندگی میکنه!!تو دنیای واقعی اینجوری نیست.هیج عشقی باعث نمیشه من نخوام مرده باشم.کتاب میتونست به واقعیت احترام بذاره و اگه بخاطر اشاعه خودکشی کتابش مجوز چاپ نمیگرفت حداقل دو تا دزد پیرمرد رو میکشتن و در میرفتن.اون بیجاره تو آرامش به همسرش میرسید...یه آدم رو چهل سال به زندگی وادار کردن خیلی گناه نابخشودنی و بزرگیه.
حالا مهم نیست.متوجه شدم که به توهم منفی دچارم.توی انواع افسردگی شایعه.بذارید توضیح بدم.توهم مثبت زمانیه شما چیزی که نیست رو میینید یا میشنوید یا هرچی...
توهم منفی زمانیه که شما چیز هایی که وجود دارند درک نمیکنید...من فقط نفرت و بی تفاوتی حس میکنم...
اتل متل تنهایی...
ما را در سایت اتل متل تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 6 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:26