خب امروز رفتیم بیرون با هم اتاقیام.ناهارو بیرون خوردیم.رفتیم جاهای تاریخی کلی توریست بودن.ازمون کلی عکس گرفتن.خخخ تو عکسای اونا بهتر از عکسای خودمون افتاده بودیم.
روز خوبی داشتم.هفته بدی داشتم.خدا کمکم کنه
اتل متل تنهایی...
ما را در سایت اتل متل تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 17:12