12 دی 1397

خرید بک لینک
سه ماهه که اینجا چیزی ننوشتم...سه ماه پر از فراز و نشیب.من با خودم چیکار کردم؟ با زندگیم! با خنده هام! اوضاع اصلا مطابق میل من پیش نرفت.از همیشه له تر و داغون تر شدم...کلافه و بی انگیزه و احتمالا این ترم مشروطم.روانپزشک تشخیص افسردگی و اضطراب داد و من دارو هاشو نخوردم.مشاورم تقریبا از دستم کلافه شد.از این موقعیت متنفرم...فقط مسدونم که بی نهایت از این موقعیت متنفرم...

اتل متل تنهایی...

ما را در سایت اتل متل تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 17:12

صفحه بندی