26 شهریور 97

خرید بک لینک
کم کم دارم بار و بندیلمو جمع میکنم برگردم خوابگاه.همونجای لعنتی که بازم روم تاثیر میذاره و بازم آدم بدی میشم...همونجای لعنتی که هر بار میخوام خود واقعیم باشم باید بترسم.باید از قضاوتا بترسم.دوست ندارم برم.دوست دارم برم خونه خودم تنها و آروم زندگیمو بکنم...:(

اتل متل تنهایی...

ما را در سایت اتل متل تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 17:12

صفحه بندی