اتل متل تنهایی

متن مرتبط با «من تنها نیستم» در سایت اتل متل تنهایی نوشته شده است

منم برف میخواااامممم

  • نیلوبلاگ

    خوش بحال اونایی که شهرشون برفیه.دور و بر ما که خبری از برف نیست!! xa0 xa0...

    ادامه مطلب
  • من تنها

  • نیلوبلاگ

    ای بابا بالاخره کنکوری شدم.. همیشه دلم میخواست هفده سالم بشه..الان هفده سالمهxa0 هیچ کاری نمیکنم.. روزامو هدر میدم که هیچی بدست بیارم.درس نمیخونم.نمیخندم.با کسی رابطه ندارم.تنهام. جلوی آینه میشینم و خودمو متهم میکنم.. منکه انقدر قشنگم...منکه چشمام رنگیه و جذابم... چرا هیچوقت به دل کسی ننشستم؟چرا هیچکس دنبال من نیومد؟ چرا دل کسی رو نبردم؟ آدما جدیم نمیگیرن...من همیشه فقط کسیم که بقیه رو میخندونه... هه تو وبلاگی که هیچکس نمیخونه برای خودم چیا که نمینویسم... فعلا...

    ادامه مطلب